Wartość e-commerce w Niemczech przekroczy 66 mld euro

Podobnie jak i w Polsce, także i u naszych zachodnich sąsiadów, z roku na rok wzrasta wartość rynku e-commerce. W 2016 zbliży się do poziomu 67 miliardów euro.

W 2012 roku Niemcy miały obrót na rynku handlu internetowego wynoszący 37 miliardów euro. Rok później było to już niemal 47 miliardów, a w 2014 - 52,6 miliarda euro. Poprzedni rok zakończył się wynikiem 59,7 miliarda obrotów. Tak więc jego wartość systematycznie się podnosi. Według analityków zmienia to w sposób niezauważalny cały rynek - firmy nie są ograniczone do handlu lokalnego, a na rynku handlu online każdy szuka sposobu, aby wybić się przed konkurencję.

Wartość e-commerce w Niemczech przekroczy 66 mld euro

Jak wskazują eksperci, klienci chętnie powierzają pieniądze firmom, które potrafią dostarczyć towaru w dniu zakupu online. To z kolei wymusza większą konkurencyjność wśród firm kurierskich i wyszukiwanie nowych rozwiązań, jak na przykład opisywany ostatnio Parcelcopter. Dzięki takim rozwiązaniom klienci chętniej zamawiają online.