Sotrender udzieli wskazówek jak opanować social media

SmartNet Research & Solutions, agencja udostępniająca narzędzie do monitorowania efektywności działań w social media (przede wszystkim na Facebooku) poszerzyła funkcjonalności swojego produktu o wskazówki. Na podstawie wskaźników i danych, których dostarcza Sotrender użytkownik raz na tydzień otrzyma darmową poradę w jaki sposób może poprawić swoją obecność na Facebooku. Wskazówki będą dostępne także w wersji Lite, przeznaczonej dla małych firm i osób prywatnych budujących zasięg.

Agencja opracowała ponad 90 wskazówek, które będą się pokazywały użytkownikom zależnie od ich działań. Porady dotyczą budowania zasięgu, zaangażowania wśród fanów oraz publikowania treści. Wskazówki dobierane są na podstawie analizy strony przeprowadzanej przez Sotrender, a nad ich trafnością pracował pięcioosobowy zespół, w którym znaleźli się analitycy, programiści i specjaliści od social media.

Sotrender udzieli wskazówek jak opanować social media

Wskazówki są dostępne dla dowolnej śledzonej strony. Zespół Sotrender podpowiada, że można w ten sposób wyszukać słabe punkty u konkurencji.

W planach są wskazówki dotyczące innych kanałów komunikacji w social media oraz optymalizacji stron WWW. W oparciu o te same wskaźniki Sotrender oferuje także procentowe wskaźniki optymalizacji profilu.

Sotrender udzieli wskazówek jak opanować social media

Wprowadzony Sotrender Lite jest skierowany do mniejszych firm i osób prywatnych, które chcą zwiększyć zasięg na Facebooku i efektywniej prowadzić komunikację za pomocą social media. Ta wersja jest tańsza kosztem funkcjonalności, jednak podobnie jak nieokrojona wersja zawiera wskazówki.

Sotrender udzieli wskazówek jak opanować social media

Zdaniem dra Dominika Batorskiego, członka zarządu Sotrendera, wskazówki pozwalają łatwiej przekuć dane dostarczane przez narzędzie w wiedzę, która pozwoli wprowadzić pożądane zmiany do swojego profilu.

Sotrender to narzędzie analityczne dla marketingu w social media. Obecnie wykorzystują go domy mediowe, agencje reklamowe i korporacje w 15 krajach. Firma SmartNet Research & Solutions oferująca to narzędzie ma biura w Londynie i Warszawie.