Koniec reorganizacji w Ad.net
- Magdalena Górak,
- 02.06.2005, godz. 15:01
Od 1 czerwca sieć Ad.net działa w nowej strukturze z dyrektorem zarządzającym, Adamem Kwaśniewskim w roli głównej.
Reorganizacja trwała od początku bieżącego roku. Jednym z jej elementów było przejście dotychczasowego dyrektora ds. obsługi klientów, Adama Wysockiego do agencji Interactive Marketing Partner.
I tak działem sprzedaży kieruje teraz Katarzyna Rucińska, dotychczas zatrudniona w ARBOmedia Polska gdzie odpowiadała za kontakty z klientami. Na stanowiska Account Managerów awansowali Andrzej Cudny i Bartosz Kwaśniewski, poprzednio Junior Account Managerowie. Account Manager została także nowy pracownik Ad.netu, Marta Wertelecka, która posiada doświadczenie m.in. w reklamie outdoorowej, prasowej i internetowej.
Bartosz Wieczorek, dotychczasowy Account Manager, jest odpowiedzialny za dział zakupu. Reprezentuje Ad.net w kontaktach z partnerami sieci oraz wspiera działania sprzedażowe tj. badania czy akcje specjalne.
Darek Werelich kieruje działem traffic.
Według oceny Adama Kwaśniewskiego sieć w porównaniu do maja ubiegłego roku zrealizowała około 20-30% więcej zleceń.