Dokąd pójdą klienci Vendi.pl
- 05.04.2002, godz. 13:18
Na podstawie umowy podpisanej pomiędzy MyNetwork Polska i Centrum Handlu Internetowego, MyCompany.pl zaoferuje obsługę dotychczasowym klientom zamkniętego pasażu Vendi.pl.
Działający od września ub. roku Vendi.pl zawiesił funkcjonowanie z końcem marca br. Przedsięwzięcie ComputerLandu i Agory pochłonęło w sumie 9 mln zł, a termin jego uruchomienia stale się opóźniał. Jesienią ub. roku przedstawiciele pasażu deklarowali, że pasaż podpisał umowy z ok.. 50 sklepami.
Na podstawie podpisanej jeszcze 20 marca br. umowy pomiędzy MyNetwork Polska i CHI, sklepy prezentujące swoja ofertę za pośrednictwem zamkniętego pasażu będą mogły przejść na preferencyjnych warunkach do systemu MyCompany.pl. MyCompany oferuje usługi założenia i utrzymania strony WWW, poczty e-mail i modułu sklepu internetowego w dwóch pakietach – za 97 zł lub 137 zł miesięcznie. Nie pełni jednak funkcji internetowego pasażu.