Bank Pocztowy wprowadził Apple Pay

Od 2 października Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidualni, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi ApplePay. Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.

Bank Pocztowy wprowadził Apple Pay

Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie Klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych.

- W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany, które powinni docenić Ci spośród naszych Klientów, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość. Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay – usługa, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii - mówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego.

Bank Pocztowy wprowadził Apple Pay

Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do ApplePay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie Naklejki płatnicze dostępne w ofercie Banku. Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy – co stanowi realizację jednego z założeń Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie Bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił Klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci Banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.