12 milionów w eHurtowni

Internetowa platforma B2B pośrednicząca w sprzedaży m.in. artykułów spożywczych i chemii gospodarczej miała w październiku 12 mln zł obrotów.

eHurtownia działa od grudnia 2000 roku, obecnie z jej pośrednictwa korzysta 600 sklepów i kilkunastu dystrybutorów. W październiku miesięczny obrót eHurtowni wyniósł 12 mln zł netto, co oznacza dwukrotny wzrost w stosunku do lipca br.

W listopadzie br. operator platformy, firma Eldorado, podpisał kolejne umowy - z Multi Pek (największy w Polsce dystrybutor wędlin) i KTS (dystrybutor wyrobów papierniczych). Działający na platformie dystrybutorzy oceniają wzrost obrotów klientów zamawiających tą drogą na 30% przy jednoczesnym spadku kosztów o prawie 3%.

Eldorado przygotowuje także aplikację e-Producent, usprawniającą komunikację pomiędzy dystrybutorem i producentem. Nowa platforma wystartuje w grudniu 2001 roku. Dotychczas korzystanie z niej zadeklarowało kilku znanych producentów, m.in. Elmilk (producent masła i margaryn) i Mieszko (producent słodyczy).